السبت، 16 يوليو 2011

انا خايفة منك والا منى ...\\\


أنا خايفة منك والا منى 

ما بقتش عارفة انا خايفة ليه

اخاف تقرب منى تعرف

الى انا عليك بدريه 

واه ياقلبى من الى فيا

والى انا شفته بالياليا


ياما داريته وخبيته


عن كل ما فى الدنيا دية 

أزاى قدرت تعرفنى


تلمس قلبى تخطفنى

عرف ازاى الى داريته


من غير ما اقوله والا اوصفله 


دى جالى بس يارب منين

ماانا كنت عايشة وراضية سنين


ايه الى دخله حياتى


خلينى اعيش انا بين نارين 


انا خايفة منه والا منى


والا خايفة من الاتنين



أنتا وانا قابلين للأشتعال 


وقربنا هايذيد فى قلوبنا نار


وبعدنا هايكون الحل والا 


برضو هلاك ودمار ونار



أنا خايفة من الى جى صدقنى

محتارة والحيرة ها تقتلنى





أنا خايفة منك والا خايفة منى


والا خايفة من الى انا 

بدريه عنى
...


بقلمى المتواضع


بسبوسة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate