الجمعة، 18 نوفمبر 2011

اعرف درجة حب حبيبك لك

الان اعرف درجة حبك لحبيبك 
عن طريق اسمك واسم حبيبك

ادخل اسمك في الخانه الاولي -واسم حبيبك في الخانه الثانية
ثم اضغط علي القلب TEST IT!
عداد قياس الحب







هناك 67 تعليقًا:

  1. ههههههههههههههههههههه
    طب الحمد الله نتيجة مبهرة

    ردحذف
  2. يا بختك يا عم انا بقي 65 %

    ردحذف
  3. أحمد ربنا انو ما طلعش 30% زيه حظوظ
    ههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  4. هههههههههه
    ده عداد حب شكله بايظ

    ردحذف
  5. هههههههههههههه
    ياجماعة حد يحاول يعمله صيانه

    ردحذف
  6. ما فيش فايدة ده شكله عداد حكومة مش متزبط

    ردحذف
  7. فعلا شكله عداد حكومه

    ردحذف
  8. انا 100%

    ردحذف
  9. ههههههههههههه انابقى 100%

    ردحذف
  10. ههههههه 100% لكل حد مع اسمي هو قلبي ايه بقى ؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  11. niceانا 100

    ردحذف
  12. يا ريت يكون حقيقى

    ردحذف
  13. انا 95%ومش بنطيق بعض خالص ده بيخرف

    ردحذف
  14. القلب دا عايز بطاريه مره يحطمك ومره يفرحك

    ردحذف
  15. 100% ي عيني َ !
    :$

    ردحذف
  16. اصبر علي مر الجفا من معلم
    فأن رسوب العلم في نفراته
    ومن لم يذق مر التعلم ساعه
    تجرع ذل الجهل طول حياته
    ومن فاته التعليم وقت شبابه
    فكبر عليه أربعاً لوفاته
    وذات الفتي والله بالعلم والتقي
    ان لم يكونا فلا اعتبار لذاته

    ردحذف
  17. ياعم دا عيان مرة فوق ومرة تحت

    ردحذف
  18. ياعم دا عيان مرة فوق ومرة تحت

    ردحذف
  19. حكومة ايه بس
    العداد زي الفل اهو

    ردحذف
  20. هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

    ردحذف
  21. اي ها من زمان خلونا نعرف إذا الاربعة الي عندي بحبوني ولا لأ أناعندي 4 شباب بحاكيهم ماعدا الي قلعتهم من زمان

    ردحذف
  22. هاهاهاهاهاهاها مرحبا سلااامي للجميع أنابنت من سوريا ورح قول هالكلام لكل الشباب ويلي موعاجبو ينطح راسو بالحيط أنامتعرفة ع حوالي 45شب أواكتر من بلدي وغير بلدي وماضروري اذكر كل تجاربي وكلامي معهم كان مجرد تسلية وتعبئة وقت ولاحبيت واحد منهم بس كلن كانو يحبوني وأنااضحك عليهم يعني كانو متل الخاتم بأصبعي... ع فكرة من تجاربي معهم عرفت أنو الشباب أشكال وألوان منهم الكذاب والصادق والصريح وكتير صفات بتنذكر ومابتنذكر... أنا فتاة لست ككل النساء أنا خلقت من الكبرياء وعلمت الرجال البكاء ووصل غروري إلى السماء... وياأرض اشتدي ماحدا بيطلعلو معي وماحدا قدي... وحيدة كالقمر(‏‎(H

    ردحذف
    الردود
    1. الله حيوووووووو للليييششش بدك زلغوطة ماشاالله أنابحييكي يا ‏H

      حذف
  23. صدقينى يامعرورة هييجى يوم وتقعى ولا حدا بيسمى
    عليكى وساعتها تعرفى ان الحب لا يعرف الكبرياء
    ولا الغرور زسيكون الجزاء من جنس العمل
    الله يرحم قلبك تحياتى انسانة بس قلبها طيب

    ردحذف
  24. انا زهقانة وقلبى حزين مفيش حد موجود يتكلم معايا شوية انا بنتكلم بجد والله . انسانة

    ردحذف
  25. انا طلعت 100% يا رب يكون حقيقى بنسه لحبيبى ام بنسه ليا دا اكيد بحبه ميلون فى الميه بس النصيب فراقنا يا رب ما ينسانى بجد

    ردحذف
  26. انا اسمى هبه وحبيبى اسمه رفعت

    ردحذف
  27. هبة اقول لكى يارب يزيل كل الخلاف اللى بينكم متمنية لكم التوفيق

    ردحذف
  28. natiija hiya 85

    ردحذف
  29. natiija hiya 85

    ردحذف
  30. مرحبا هوه الحب جزء من الحيات ماممكن ان نتلاعب بيه ياسوريه

    ردحذف
  31. نسبة حب حسين الزمن ممكن

    ردحذف
  32. المشكلة انا لى اسمين مش عارف اضع اى اسم .... ربنا يستر ميكونش العداد خربان ويطير منى الجوازة التانية .... دلوقتى عرفت ليه المدام سابتنى ...
    تحياتى لكم جميعا أخيكم مهندس محمد - مدينة الأقصر

    ردحذف
  33. قمة التحدى أن تبتسم وفى عينيك ألف دمعة .... وقمة الحزن أن تعشق من ليس لك ....
    وقمةالآلم أن يأتى الجرح من الحبيب .... وقمة الوفاء أن تنسى جرح من أحبك ...
    وقمة الصبر أن تسكت وفى قلبك جرح .

    !!! أخيكم مهندس / محمد - مدينة الأقصر

    ردحذف
  34. شكرآ ليك مهندس محمد

    ردحذف
  35. رفقا بقلبى أيها الاْفدار 000 فأن قلبى ضعيف لايحتمل الآحطار 000
    فمن المؤلم أن تحب بصدق000فتنصدم بنهاية تخذل كل الصدق الذى قدمتة 000
    ولكنى سارحل 000 نعم في يوما ما سأرحل 000 وسأترك لك الذكريات الماضية000
    سأرحل وساترك لك كل الذكريات الماضية 000 سأرحل ولكن لاتخاف لن0 لن0 لن انساك
    يامن كان قلبك عليا كالحجر 000 نعم مستحيل نسيانك 000 فأن الزمان يفرض سؤال ليس من وحى الخيال 000 الموت والفراق واضح 000 فعاشر من تعاشر 000
    فأنك تاركة وراااااااحل 0
    تحياااااااتى للجميع000000 هادئة الطباع

    ردحذف
  36. رفقا بقلبى أيها الأقدار ... فأن قلبى ضعيف لايحتمل الأخطار...
    فمن المؤلم أن تحب بصدق ... فتنصدم بنهاية تخذل كل الصدق الذى قدمتة ...
    ولكنى سأرحل ... نعم في يوما ما سأرحل ... وسأترك لك الذكريات الماضية ...
    سأرحل وسأترك لك كل الذكريات الماضية ... سأرحل ولكن لاتخاف فأنا لن . ولن أنساك
    يامن كان قلبك عليا كالحجر ... نعم مستحيل نسيانك ... فأن الزمان يفرض سؤال ليس من وحى الخيال ... الموت والفراق واضح ... فاعاشر من تعاشر ...
    فأنك تااااركة ورااااحل ...
    تحيااااااتى للجميع ... ( ... )

    ردحذف
  37. الحمد للة انا و يوسف طلعنا 95 فى المية انا فرحانة بجد انا sooo haaapppyyyyy

    ردحذف
  38. انا سعيدة جدااااااااااااااااااااااااااا انا طلعت انا و يوسف 95 فى المية

    ردحذف
  39. هو برنامج وين يعلم بالقلب

    ردحذف
  40. طلعت بتحب صحبى

    ردحذف
  41. ههههههههههههههههه طب كويس

    ردحذف
  42. هههههههههههههههههههه منيح

    ردحذف
  43. هاااااااااااااااااااااااي انا مبسوطة اوووي انا 95%






    ردحذف
  44. لعبة حلوه بس حرام يعملوا كده لان فى اطفالممكن تشوفها وترتكب معصيه

    ردحذف
  45. وانا 75% بس هو بيحبنى من واحنا صغيرين

    ردحذف
  46. انا 65فى الميه

    ردحذف
  47. انا 75% ياعني افرح ولااحزن
    بس احنا بنحب بعض

    ردحذف
  48. بجد صحححححححححححححح حبنا 100%

    ردحذف
  49. الى من لا يخونو بعد ارجوكم لا تخونو الحب

    ردحذف
  50. غير معروف بقول هاي

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate