الجمعة، 5 أبريل 2013

نفسى أعرف ...////

ياترى بيفكر فيا فاكر كل لياليا

حاسس بالى بحسه والا مبقاش ليا

ياترى مشتاق لعيونى والا حاسس بهمومى

ديمآ كان فى خيالى وأشواقى الى جبونى 

بسأل انا ألف سؤال ياترى انا عالبال

والا فى حبيبة تانية أخدت نفس المكان

مرت بينا الليالى فاتت عليا أيام

وحبى زى ما هو وما غيرنى الزمان

نفسى اعرف انتا زي الا راح كل الى كان ..

لسة بحبك لسة ساكن جوة قلبى

مهما ادارى عليك ومهما كنت اخبى

انتا السبب فى البعد والله مكنش ذمبى


كنت روحى حياتى كنت حتة منى

نفسى اعرف حاله لما بعدت عنه

أشتياقه والا حتى مكنش همه

نفسى اعرف مين يقولى ايه حصله

نفسى أعرف من غير ما حد يروح يقوله 


بقلمى المتواضــــــع
بسبوسة



هناك 3 تعليقات:

  1. تاكدى ما فى احد خد مكانك هههههههه

    ردحذف
  2. هههههههههههههههه

    ردحذف
  3. روووووووووووووووووووووووووووووووووعه تسلم الاياااااااادي الجميله

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate