الأحد، 10 أغسطس 2014

وهتهرب فين منى ...///

هاتهرب فين نروح منى وانا شيلاك وفى الننى 

 واسمى كتبته فى عيونك من أول مرة تقابلنى 

طب جرب مرة ترمى سلام فى أيدك كتبة انا العنوان

هايجيبك شوقى وغرامى ولو كنت فى أبعد مكان

أنا غرامى ماهوش عادى

وأسمع شوقى بينادى 

هايقولك يالله أرجعلى وريح لهفتى فؤادى

أنا فى مكانى هاستنا وأوعى تنسى بقى معادى

انا اللى كتبنى أقدارك أحبك أبقى ليك دارك

هاتروح لفين هاترجعلى ما انا وطنك وبر كل مشوارك


مابزعلشى انا فى غيبتك أصل عارفة ماانا حبيبتك

أنك راح ترجع ليا بنفس لهفة ماسبتك

مابقولش مش راح ترجعلى ده كلام وخارج عن عقلى

انا وياك لفين ما تكون راح الف وياك الكون

بثقة وغرام وقلب حنون 

هاتهرب فين انا قدرك .. ايوة قدرك المحتوم



بقلمى المتواضع 
بسبوسة

هناك تعليق واحد:

  1. ربنا يرجعه لك بالسلامة
    جميلة الكلمات تسلمي لنا و يسلم قلمك يا بسبوسة

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate