الاثنين، 29 سبتمبر 2014

بيسألنى ايه مزعلنى

بيسأل أيه مزعلنى ما اهو انتا مش حاسس همى

حتى والا شايف دموع عينى والا تعرف حاجة عنى

بحس بغربة وانا جمبك  

بعيدة قوى وانا فى حضنك

وشئ غريب بيبعدنى  . بيبعدنى قوى عنك

مش قابلة انى ابعد بعيد

والا احس يوم انك غريب

ده شئ اكيد بيقتلنى 

بس انتا فيه عمال تذيد 

أنت السبب أهملتنى 

برود مشاعرك هدنى

مش طلبة منك شئ غريب

بس افهمنى وحسنى 

انا لسة باقية على الى كان

على حبك ليا والغرام

لسة فاكرة كل كلمة 

شوقك ليا والحنان 

هارفض فكرة انك نستنى 

وانى جمبك مش حاسسنى 

بس ارجعلى تانى ماتذودش ألامى

ما تعذبش قلبى وتذيد فى حرمانى 

تعبت وانا أراضى فيك 

مش عايزة أبعد وأقسى عليك

هاتوه من بعدى انا عارفة

بقول كدة وانا خايفة عليك 


بقلمى المتواضع

بسبوسة

هناك تعليق واحد:

  1. الناس اللي كانت بتقول إحنا داخلين علي أيام سوده .. إصحوو يا حبايبي إحنا وصلنا خلاص

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate